TEL: 09122720512
لوگوی رول استحکام

معرفی چند برند برتر رولبرینگ مخروطی در دنیا

رولبرینگ های مخروطی در واقع متحمل هر گونه تنشی می شوند و در دسته پر تنش ترین نوع رولبرینگ های صنعتی دسته بندی می شوند. از این رو مقاومت سایشی و فشاری آنها در مقابل اعمال تنش دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. انتخاب برند های مطرح تولید کننده رولبرینگ مخروطی که در تولیدات خود نه تنها از متریال های مناسب تری در تولید استفاده می کنند بلکه دارای قابلیت های بالاتری در فراوری فلزات با مقاومت سایشی، تنسایل مقاومت فشاری و تنش تسلیم بالاتری هستند می تواند به طول عمر این قطعه صنعتی کمک شایانی کند. در زیر به برخی از برند های معتبر تولید کننده رولبرینگ مخروطی که برخی از آنها در طی زمان نقشی موثر بر بهبود کیفیت طراحی و تست های مرتبط با این رولبرینگ می باشند اشاره می کنیم.


مقاومت برند های مختلف رولبرینگ مخروطی


انتخاب بین برند های مختلف تولید کننده رولبرینگ مخروطی اولا بر حسب سایز و نوع استاندارد ASTM , DIN , EN و سایز های اینچی و میلیمتری و ثانیا با در نظر گرفتن بودجه و میزان باری که مطابق بروشور ها در شرایط خاص بر رولبرینگ مخروطی وارد می شود میسر است.



برند های ژاپنی تولید کننده رولبرینگ های مخروطی نیز بدون تردید نه از نظر سرعت زاویه ای بالایی که دارند و بلکه تحت تنش های سایش بالا و شرایط محیطی سخت مانند حرارت بالا عملکرد مناسبی دارند. در این میان برند ژاپنی NSK, NTN , NACHI در دنیا شناخته شده و بر روی بسیاری از ماشین آلات با استاندارد های متریک بسته شده اند.

رول استحکام

TEL : 09122720512
Email: info [at] rollestehkam [dot] ir
طراحی و سئو توسط:
نانوتجارت

© Copy right 2024 | All ights Reserved | Rollestehkam Corporation